wtorek, 27 września 2011

Raise it up !

Wreszcie przyszedł ! Ale to punkt 4. Przed nim jeszcze 3 inne !
Więc kolejno :
1. Po pierwsze,  o mały włos udało mi się wypełnić punkt 25 z Wish listy. 
 W zasadzie postanowienie było całkowicie odmienne, ale wszelakie znaki na ziemi i niebie, wszystkie okoliczności, i co tylko mogło postanowiło ZA MNIE, że punkt 25 zostanie spełniony. W gruncie rzeczy bardzo mnie to cieszy (Ps. Spokojnie Gosia, to pewno tylko chwilowe :)
2. Spełniony został także punkt 32 z ze sławetnej listy. Ale zakup jest absolutnie tak nie trafiony, że piękne żółte buty trafią do pierwotnych właścicieli. Wzdycham ciężko, ale .... (może zobaczycie za kilka dni , o co chodzi.)
3. Hassel jest szalonym podróżnikiem. Co prawda zdarza się mu jeszcze głośno wypowiedzieć, że w samochodzie jest mu ZA CIEPŁO, ZA MAŁO WYGODNIE, albo że NIE WIDZI ZA DOBRZE ..... ale ogólnie podróżuje jak rasowy turysta ! Z czego jesteśmy MEGA DUMNI!
Ps. Od rodziców D. Hassel dostał uroczą zabawkę z maleńkim dzwoneczkiem. To, co za dnia jest rozkosznym kotkiem trącającym zabawkę, w nocy przeistacza się w małego szaleńca, który atakuje ten dzwoneczek jak ...................... Tak. Przemyślałam kwestię zabrania poduszeczki z dzwoneczkiem (zdrobnienia są sarkastyczne!
), ale po pierwsze, jest to prezent, a po drugie, jakoś mi żal zabierać mu zabawkę, jak tak patrzy....
4. Po czwarte ! Wreszcie trafiła do mnie piękna fotoksiążka. Czyli punkt 48 z Listy też spełniony, bo format, kształt i jakość jest doskonała. A nasze zdjęcia prezentują się fantastycznie w formacie 30/30, co nas strasznie cieszy ! Ah ! Wreszcie rozszerza się asortyment, który możemy Wam proponować ! Jestem zadowolona w milionie procent ! Poniżej kilka zdjęć Albumu.








 Razem z Hasselkiem, pozdrawiamy Was bardzo ciepło i życzymy szybkiego dotarcia do weekendu ! Ah.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz