niedziela, 11 września 2011

Asia i Marcin

Ps. to będzie długi post ! Miłego czytania !
Z Asią i Marcinem spotkaliście się już wcześniej na plenerze jeszcze przed ślubnym.
Teraz wreszcie odbył się ślub ! A my mogliśmy w tym ważnym dla nich dniu uczestniczyć.
Początek - ogromnie chaotyczny w naszym wykonaniu, bo pobłądziliśmy. Ze mnie wyszła moja najgorsza natura, bo w poddenerwowaniu zaczęłam kierować d. w bliżej niezidentyfikowane rejony używając niezrozumiałego nawet dla mnie zwrotu (krótka dygresja - jesteście w określonym miejscu pierwszy raz w życiu, wygląda ono całkiem inaczej niż powinno wyglądać, ludzie po drodze kierują was jeszcze w całkiem inne miejsce, i doskonale wiedzą przecież co mówią, a wy jesteście na co raz większym pustkowiu, pod jakimiś mostami i nad jakimiś rzeczkami, i nagle nie wiadomo skąd pojawia się !!! WESELNA BRYCZKA!!!??? Widzicie to ? Pustka, zero ludzi, koniec świata i ta bryczka z woźnicą na wąskiej jak ścieżka ulicy !!!
- jak jakaś słaba komedia....
koniec dygresji - I właśnie wtedy pada pytanie d. gdzie mam jechać?) : i moja odpowiedź pełna powiedzmy PASJI W GŁOSIE KIEDY SIĘ JUŻ NIECO NAKRĘCAM  :  No jedź gdzieś gdzie są LUDZIE !
Grrr... Jak z koszmaru. Ale d. przyjął to godnie, kazał mi głęboko pooddychać i ... i wyprowadził nas na prostą pod sam dom Asi. i Później kłopotów już nie było żadnych :)
Koniec długiej dygresji.
Asia czekała na mnie w domu, z gotowym makijażem, wykonanym przez wizażystkę Maję Magdziak. I wyglądała pięknie.
Dzisiaj prezentujęmy Wam kilka zdjęć z całego dnia. Liczę, że i Wam się spodobają.



 Absolutnie mój ulubiony portret Asi !










Samo przyjęcie weselne odbyło się w Parku Leśnym U Kaczyny, którego największą atrakcją były sławetne LAMY ;) Ps. Nie publikujemy zdjęć Lam - proponujemy tam pojechać i zobaczyć Lamy na własne oczy.




 A do imprezy przygrywał zespół Desperados z przeuroczą saksofonistką Agnieszką ! Nie mają strony więc nie możemy Zalinkować ;) ale posiadamy nr. tel, gdyby coś ;)


Wszystkim za przemiły dzień gorąco dziękujemy i serdecznie wszystkich pozdrawiamy. Już niedługo zapraszamy na relację z pleneru Asi i Marcina.
Cudownego tygodnia wszystkim !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz