piątek, 7 września 2012

Love it - Hate it

Then I heard your heart beating, you were in the darkness too,
So I stayed in the darkness with you ...


 Myślicie, że jest jeszcze zbyt wcześnie, żeby już szukać nowego kalendarza na 2013 rok ?
... Hmmm, już słyszę w mojej głowie głos D:
"Pamiętaj, co powiedzieli MAJOWIE"
Tak, pamiętam .... ALE
Ale MAJOWIE musieli się mylić (albo po prostu jakimś cudem nie wzięli tego pod uwagę), bo ja mam tyle planów na 2013 rok, że gwarantuję, że on nadejdzie i będzie dla wszystkich oszałamiająco cudowny! Przynajmniej taki ma być. W moich planach. Amen.

Ps. Od dzisiaj nowa kategoria na blogu (a już wkrótce będzie ich więcej)


like it - hate it



W tym tygodniu plakietki hate it wędrują do :
  • rozsypywanego kociego żwirku, turlającego się z zawrotną prędkością w najodleglejsze przestrzenie naszej łazienki. Hassel - wstydź się !
  • braku kapci i konieczności poszukiwania nowych 
  • całotygodniowego poszukiwania minuty wytchnienia i spokoju. Jest cień nadziei, że nadejdzie wkrótce kilka nieco spokojniejszych dni.
  • największy pstryk wędruje do I D E A L N Y C H (mam nadzieję, że przeliterowaliście to słowo wyraźnie!)  I D E A L N Y C H     S Z P I L E K ........ znalazłam je....   Niestety na nogach pewnej pani. (Jutro minie tydzień od kiedy marudzę o TYCH butach Dominikowi .... mam nadzieję, że jeszcze trochę zniesie, bo te szpilki były I D E A L N E !, i nie planuję o nich zapomnieć ! NIGDY!)


 W tym tygodniu plakietki  love it wędrują do :
  • żelki pod postacią każdą .... YES I LOVE IT ! (Dominik, jeśli jeszcze raz przyniesiesz do domu 2 paczki na raz ..... to się policzymy)
  • mruczącego Hasselka nad ranem ... ah, żeby tak zawsze móc wyłączyć budzik, i jeszcze poleżeć tych kilkanaście minut dłużej ...
  • ludzi, którzy o każdej porze dnia i nocy potrafią słuchać ! (Dzięki Magda)
  • nadchodzącej jesieni, która ZMUSZA mnie do powiększenia kolekcji butów ! (Naprawdę, nie chcę, ale muszę.....


Oszałamiającego weekendu !

1 komentarz: