środa, 19 września 2012

Rodzinnie !

Mama i Tata !
Po jednym mam zmysł obserwacji, 
analizowania, i przetwarzania :)



A po drugim (drugiej) bezgraniczną troskę o innych. 
Tak,ta z tym parasolem to mama !
Ah, no i ku pomocy, jak zawsze Rafał (potocznie nazywany bratem)



Ps. Takie zdjęcia robię, jak mnie kto inny wygryza z mojej fuchy ... Agrrr :)


A teraz już kilka rodzinnych, weselnych  pstryków:
Kolejność, wybór i w ogóle wszystko mega subiektywne, bo od niepamiętnych czasów byliśmy tylko gośćmi :) !



Proszę, zwróćcie uwagę na gradację uśmiechu od strony lewej do prawej .... :) CUDO !
Tata, Krystian, Dominik, Rafał i Grześ .... podałam w złej kolejności ;) Miejcie trochę zabawy ;)!

Rodzinnie ;)


 Paparazzi - jako że było nas tam wielu ;)

 Po mamie mam też urok osobisty !
 A po tacie poczucie humoru !
 Para Młoda pod uroczym niebieskim parasolem (hmmm ... czy to jest ten od mamy?)

 Ps. Czy coś wam na tym zdjęciu nie pasuje???  :) (Kochanie, musiałam, po prostu MUSIAŁAM)
Podpowiem - Dominik wcale się nie przybliża do Pana Młodego,... wręcz odwrotnie, on cichaczem próbuje się oddalić .. No Kochanie, w takim przypadku, to ja blado widzę to nasze wesele ... Oj, my musimy poważnie porozmawiać ;) 



2 komentarze:

  1. jakby to powiedzieć....nie wymyślę nic nowego... Twoja Mama + Twój Tata = ...cała TY....nic dodać nić ująć....oczy..nos...uśmiech....cała Ty...kropla w kroplę...pozdrowienia dla Twoich RODZICÓW !!! monia a.

    OdpowiedzUsuń
  2. :)Zgadzam się, w tej rodzinie, to nie ja jestem tym adoptowanym dzieckiem ;)

    OdpowiedzUsuń