piątek, 14 września 2012

Love it - Hate it

LIVING IN THE MOMENT :

kilka kroków do ...

1. Dance like nobody's watching. (to robię zawsze)
2. Take notice of the world. (obiecuję poprawę)
3. Focus on whatever you're doing. (obiecuję poprawę!)
4. Smile when you wake up. (:)
5. Commit random, spontaneous acts of kindness. (obiecuję poprawę)
6. Minimize activities that dull your awareness of the moment. (obiecuję poprawę)
7. Be thankful for what is. ( !!! ) 
dodaję punkt 8. 
8. Nie odkładać rzeczy do zrobienia na kiedyś !



Dotarło do mnie dzisiaj, że moje myśli są za daleko ode mnie. Gdzieś w przyszłości i skupiają się na tym, co będzie; co bym chciała, by było; co mi się marzy.... A przecież mam tylko tylko to, co jest teraz. Mam moment. Mam tę chwile, która ucieka ...
Dlatego, wprowadzamy w życie 7 (no, może 8) powyższych kroków. Od teraz, od już !


A cotygodniowy rozdział dzisiaj wygląda tak :



Biorąc pod uwagę 8 powyższych punktów ( i kolejny - marudzić mniej) plakietka Hate it wędruje do :
  • pustego łóżka*,
* i konieczności OSOBISTEGO wstawania o dziwnych porach, w celu karmienia kota ... 

KONIEC

Zaś plakietka Love it skacze do :
  • moich nowych kapci,
  • nowego białego kompana (niedługo cały wpis, do tego czasu niech pozostanie tajemnicą),
  • piątku - który zapowiada brak konieczności wczesnej pobudki przez kolejne 2 dni! (kota nie biorę pod uwagę),
  • Hasselka, który zaczął wchodzić na zabawkę z własnej i nie przymuszonej woli,
  • i nieograniczonym rozmowom w sieci  &*%$    :)


Udanego weekendu! Zaglądnijcie tu jeszcze, powinna czekać niespodzianka!

LIVING THE MOMENT  - judyta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz