poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Oczekiwania !

Nowości - bez składu i ładu : 

1. Najważniejsze, (oczywiście!!!) to oczekiwanie na naszego nowego członka rodziny - który mamy nadzieję że zjawi się WKRÓTCE ! Chyba wszystko przygotowane, teraz czekają nas nowe wyzwania, ale jesteśmy na nie gotowi i tak niecierpliwi, że aż !!!!.... AAAHHHH ! CZEKAMY!

2. Bardzo Bardzo, Bardzooooo bym do tego naszego maleńkiego "eM 2" chciała -F O T E L ! Mega wygodny fotel ........ Ah .... Taki fotel do czytania, do pisania,  do wszystkiego. FOTEL ! 

3. W bloku mamy kolejnego fotograficznego szaleńca. Nie, spokojnie, pozycja dominika jest ABSOLUTNIE NIE ZAGROŻONA! Czyści właśnie kolejny nowy nabytek, o którym pewno przeczytacie na JEGO BLOGU. Ja mam nadzieję, że moja pozycja w domu też NIE jest ZAGROŻONA, i co nowego u D. dowiem się od niego samego, a nie z internetu ;)

4. Marzeń ciąg dalszy : KATALOG IKEA ! ... Kto z was już ma -ma też moją niepohamowaną zawiść :)
(tak, wiem, to jest dokładnie to samo co można zobaczyć w internecie, nie mniej jednak chcę mieć wersję papierową.)

5. Zauważyłam u sobie przerażające symptomy sroki. Podobają mi się rzeczy ..... I to tak niebezpiecznie ! Grrrr

6. Bilans sierpnia, który jeszcze trwa jest dosyć obfity. Masa ślubnych zdjęć, mało oszczędności, zaszczepiony Amon, zrobione zakupy dla H., przepracowany weekend, bardzo pocieszne zakupy, a w planie jeszcze plener, H. w domu, pogaduchy z Dz. i pewno coś jeszcze ! Bomba !
Obfitości wszystkim Wam we wszystkim.
I wszystkim potrzebującym - DUUUUŻEJ ILOŚCI DOBREGO SNU ! :)

7. Uaktualniam WISH LISTę : Zrealizwoane punkty :
  • 20 - już wiemy kto zabił Laurę Palmer. Wiemy też wiele więcej, ale jeszcze nie wszystko zostało powiedziane. Pamiętajcie : "The Owls are not what they seem" !
  • 49 - wczoraj zjadłam GIGANTYCZNĄ WATĘ CUKROWĄ. Była okropnie słodka i strasznie lepka, ale o matko ! PYSZNA !
  • 58 - zapisałam się do biblioteki i nadrabiam zaległości w czytaniu !
  • 90 kupiłam brązową torebkę, (dzięki Magdzie jeszcze taniej niż myślałam). Tylko czy ona jest już tą IDEALNĄ brązową torebką ???? Hmmmm
Do posłuchania na dziś : Republika i Kayah

A że post ze zdjęciem się lepiej ogląda i czyta, to :
Wiedeń 2009 ? Ło matko, jak to było dawno. 
Szanowni Państwo zdjęcie popełnione Kiev'em :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz