niedziela, 3 czerwca 2012

Take a deep breath (2)

Ah. Czy ja wam wczoraj wspominałam o tej czekoladzie gorącej ? .... 
Tak. Ale muszę to dodać- była przepyszna! Przepyszna....

Wczoraj wam opowiedziałam o tych pięknych słonecznych dniach .
A dzisiaj.... A dzisiaj o tych innych dniach, które tak bardzo słoneczne już nie były ...


 Niewzruszone morskimi falami panie MEWY.
Skoro nie można leżeć na plaży - to porobimy zdjęcia.... 
Dobra, Dominik, ja ci potrzymam światłomierz. 
Nie, nie jest mi zimno. 
Możemy tu tak stać, stać stać...... 
Nie, Nie nie! Nie spiesz się ;) NAPRAWDĘ !


 Ps. Buczy to z bliska jak rój pszczół ...

 .... no przez ten 1 zimniejszy dzień ( :P ) było na prawdę chłodno ....
I moje buty to wcale nie przesada!
 Ah, no coś mam z tymi zdjęciami z tej perspektywy .... Cóż.

I kolejne na pulpit ....

Miłego poniedziałku wszystkim !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz