środa, 16 maja 2012

Every Teardrop ...

Kropelka ....
Kropelka ...
Kropelka ....

Piękne ułożone z liter słowo .... 
kropelka..... 
Ah !



Panie, daj mi siły żebym się tak nie poddawała emocjom.
Daj mi siły by czasem coś przemyśleć, przetrawić, przeżuć.
Siły na spokojniejszy odbiór świata, zdarzeń, słów, gestów....

Zaoszczędziłoby to wszystkim w około nieco nerwów i .......
Nie, nie ma we mnie histerii ! Nie. Nie ma ! Ale ...

Jak już wypłaczę oczy albo wyśmieję do bólu policzki ... wtedy przychodzi spokój.
Panie, daj mi siły do zmiany.
Albo ....
Albo mam lepszy pomysł !
Otocz mnie ludźmi, którzy to zniosą.
Otocz mnie ludzi, którzy pozostaną POMIMO WSZYSTKO ....

Amen.


Na pracowite popołudnie - Tak, tak tak ... będzie płyta, będzie bonus ;)
Cierpliwość będzie wynagrodzona ....




 Ah. Kochanie ! Przepraszam! Dziękuję! Wszystko w jednym! Wiesz!
A Malibu było przecudnie dobre!


Dobrych ludzi wam życzę. Zawsze. Przy was...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz